Dag 15 Woe 16 September Sequoia- Curry Villa - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 15 Woe 16 September Sequoia- Curry Villa - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 15 Woe 16 September Sequoia- Curry Villa

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

16 September 2015 | Verenigde Staten, Yosemite Village

Vanmorgen lekker ontbeten op het park bij de Wuksachi Lodge, en daarna op weg naar het visitor center van het park.
Eigenlijk hadden we een bezoek gepland nar Crystal Cave, maar omdat mijn schoonzus niet kon, omdat het te inspannend was, besloten we om het bezoek te cancelen en op weg te gaan naar Cherman Tree, wat een erg mooie wandeling was.
Prachtige inmens grote bomen, en veel eekhoorntjes.
Daarna het museum bezocht van het park, en nog wat viewpunten bekeken.
Toen op weg naar Curry Village.
Ik zag er erg tegenop, logeren in een tent, waar zwarte beren in het wild rondlopen.
Rond 18.00 kwamen we aan, en na ingecheckt te hebben werd mijn vermoeden bevestigd.
Een kleine tent met een puntdak, meet alleen een bed (wat overigens nog opgemaakt moest worden), een ijzeren rek ( kast) waar we spulletjes op konden zetten, en 1 stoel.
Verder een lampje met een touwtje eraan.
Wow, wat een luxe. En als klap op de vuurpijl stond er buiten een berenbox, waar we al het eten en drinken en toiletspullen in moesten opbergen, anders hadden we kans op bezoek bij onze tent, wat een aangenaam gevoel is dat!
Nog even wat gegeten, kregen dan ook gelijk bezoek van wasbeer, wat wel grappig was.

Zojuist alles netjes opgeborgen in de berenbox.
Zodadelijk lekker slapen.

Welterusten voor dadelijk.