Dag 25 Za 26 September Wenatchee-Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 25 Za 26 September Wenatchee-Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 25 Za 26 September Wenatchee-Portland

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

26 September 2015 | Verenigde Staten, Portland

Vanmorgen al vroeg vertrokken, want we hadden een hele rit voor de boeg.
Eerst gingen we naar Mount Raineer, waar we rond 11. 00 arriveerden.
Het was niet zo warm als andere dagen, en hoe hoger we kwamen, hoe mistiger het werd.
Mount Raineer was dan ook niet te zien, wat erg jammer was.
Wel prachtige view punten, dus toch de moeite waard.
We besloten om in het park te picknicken, wel fris, maar genietend van de herfstkleuren smaakte het toch goed.
Terug in de auto jawel, de verwarming aan en verder richting Portland.
Het was nog ruim 3 en een half uur rijden, hadden eigenlijk nog Mount st Hellens op het programma, maar dat zat er niet in.
Gezien het weer en dat deze berg waarschijnlijk ook niet te zien zou zijn was dit ook niet zo erg.
Rond 17.00 kwamen we aan bij Hotel Shilo Inn.
Wederom een net hotel. Spullen naar de kamer gebracht en een hapje gaan eten.

Zo dadelijk lekker slapen. Moeten morgen om 4.00 op,
Om 5.30 moet de auto ingeleverd zijn en om 8.00 vertrekt ons vliegtuig op weg naar New York.