Dag 16 Do 17 September Curry Village- S Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 16 Do 17 September Curry Village- S Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 16 Do 17 September Curry Village- S Francisco

Door: Sabine.

Blijf op de hoogte en volg fskjks

17 September 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen om 5.45 opgestaan, het was nog pikdonker.
Best een uitdaging om nu naar het toilet te gaan hoor, je weet niet wat je tegenkomt.
Hadden in ieder geval vannacht geen spannende dingen meegemaakt.
De wandeltocht verliep gelukkig goed en besloten na het ontbijt gelijk te vertrekken.
Nu nog even kijken of de auto vernield was, maar dat was gelukkig niet het geval.
Eerst gingen we het park verkennen, en kwamen gelijk bij 3 prachtige herten uit.
Ze bleven gewoon grazen, ook al stonden we er maar 2 meter bij vandaan, prachtig.
Nadien nog verschillende prachtige vieuwpunten bekeken, e en naar het visitor center geweest voor een pin, en weer verder.
Daarna op weg naar San Francisco.
De reis verliep voorspoedig en , wamen rond 16.30 aan bij hotel La Luna Inn.
Na ons even opgefrist te hebben, gingen we met de bus naar de Golden Gate.
Daar aangekomen te zijn eerst een paar prachtige foto's gemaakt, daarna besloten we om een stuk over de Golden Gate te wandelen.
We hebben uiteindelijk brug bijna helemaal overgestoken.
Daarna weer teruggewandeld, en de bus teruggepakt naar het hotel.
Zojuist pizza en pasta gegeten.

Nu nog even relaxe niet, daarna naar bed.
Morgen vroeg weer op, om 9.10 vertrekt de boot naar Alcatraz.
Ben benieuwd.

Voor dadelijk welterusten.
Tot horens.
Groetjes Frans en Sabine.