Dag 26 Zo 27 September Portland- New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 26 Zo 27 September Portland- New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 26 Zo 27 September Portland- New York

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

27 September 2015 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen om 4.00 op, erg vroeg,maar we moesten om 5.30 de auto inleveren bij Alamo, en van daaruit werden we per shuttlebus naar het vliegveld gebracht.
We reden er in een 20 minuten naartoe, het was gelukkig niet druk op de weg.
De auto inleveren verliep prima, en toen verder naar het vliegveld.
Na ingecheckt te hebben was het wachten tot ons vliegtuig zou vertrekken.
Een half voor vertrek kwamen we erachter dat ik geen stoelnummer had, dus even navragen. De baliemedewerkster vertelde dat ik kon gaan zitten en mlest wachten tot mijn naam was afgeroepen.
Het boarden was inmiddels in volle gang en ik had mijn naam nog niet gehoord.
Iedereen was al bijna aan boord, en ik ging eens navraag doen, want ik had mijn naam nog steeds niet gehoord.
WAS ZE ME VERGETEN, STRESS!!!!!
Toen nog vlug mijn ticket uitgeprint en konden we nog vlug naar het vliegtuig.
We landen precies op tijd in Washington, en moesten we 1,5 uur wachten.
Het vliegtuig was er weĺ op tijd, maar er moest een onderdeel vervangen worden.
Toen kwamen we erachter doordat de stoelnummers van Twan en mij hetzelfde waren, dat er twee tickets van deze vlucht op mijn naam stonden, en dat Twan geen ticket had, weer balen natuurlijk.
Dit weer kunnen regelen, en na een half uur vertraging vertrokken we dan eindelijk naar New York.
Een uurtje later waren we geland. Koffers opgehaald en de shuttlebus geregeld.
Toen op weg naar Hotel Nyma.
Het was me de rit wel.
Zo druk en met een rotgang door de stad.Het leek wel een racecircuit, nog nooit zoiets meegemaakt.
En gaten in de weg, en een getoeter, welkom in New York.
Bij het hotel aangekomen, lagen er eerlijk waar, bergen vol met vuilnis, dat wil je niet weten.
We dachten, waar zijn we nu beland.
Na ingecheckt te zijn zijn we nog naar Time Square geweest, erg mooi, en hadden we gegeten bij een pizza tent.
Daarna terug naar het hotel en lekker slapen.
Morgen weer fris op.

Tot morgen.
Welterusten.
Groetjes Frans en Sabine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

fskjks

Actief sinds 05 Sept. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 24284

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2017 - 08 September 2017

Frankrijk 2017

18 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Rondreis Noorwegen 2016

02 September 2015 - 01 Oktober 2015

Rondreis Amerika 2015

14 September 2013 - 03 Oktober 2013

Western Highlights

Landen bezocht: