Dag 14 Di 15 September Las Vegas-Sequoia Nat. Park - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 14 Di 15 September Las Vegas-Sequoia Nat. Park - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 14 Di 15 September Las Vegas-Sequoia Nat. Park

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

15 September 2015 | Verenigde Staten, Sequoia

Vanmorgen vroeg vertrokken, rond 7.00. We waren nog erg moe van gisterenavond.
We waren nog naar destrip geweest, en zaten om 00.30 nog bij Mac Donalds, wat wij echt niet gewend zijn.
Maar ja, je bent maar even in Las Vegas, dus moet je genieten.
Om 6.00 weer op, brrrrrrrrr.....
Maar goed, we gingen op weg naar Death Valley. De weg er naartoe ging prima, alleen konden we Zabriskie point niet vinden, wat erg jammer was.
Wat wel weer superleuk was, we kwamen een roedel coyote's tegen, kei gaaf, en net toen we daar stil stonden, kwam er een legervliegtuig wel heel erg laag overvliegen. We dachten even dat het fout zou gaan. De coyote's schoten alle kanten op.
Later op de route door Death Valley lazen we op de informatieborden dat het normaal was, voor oefeningen.
Na Death valley gingen we op weg naar Sequoia Nat. Park.
Frans had per abuis de Tom Tom verkeerd ingevuld Sequoia Crest ipv Sequoia Nat Park, en ik kwam erachter omdat ik de omgeving niet herkende, dus opnieuw de Tom Tom ingevuld, maar het was wel 2 uur langer rijden.
Maar goed, ook weer een nieuwe omgeving gezien, toch?
Rond 20.00 kwamen we bij Sequoia Park aan, het was al donker.
We hadden een zeer mooie kamer, alleen best spannend als je de koffers naar de kamer moet brengen en je weet dat er zwarte beren rondlopen....
Na het uitpakken even opgefrist, en nog even een bordje pasta gegeten, wat er wel inging.

Nu nog even relaxen, en dan lekker slapen.
Voor dadelijk welterusten.

Tot horens.

Groetjes Frans en Sabine.