Dag 13 Ma 14 September Vrije dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 13 Ma 14 September Vrije dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 13 Ma 14 September Vrije dag Las Vegas

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

14 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisterenavond nog naar de Strip geweest, hadden nog een heerlijke vanille shake op, nog nooit zo'n heerlijke milkshake gehad, heerlijk.
We waren pas rond 00.30 op onze hotelkamer.
Na vanmorgen dus wat uitgeslapen te hebben, begon de dag met bellen en skypen met thuis, het was erg fijn om even bij te praten.
Zie dat er thuis heerlijke taarten worden gebakken, heeeeerlijk!
Rond 10.00 op weg naar Pawn Stars. Mooi om rond te kijken. De sterren zijn echter nergens te bekennen.
Er waren wel veel souvenirs te koop, beetje commercieel, maar dat is heel Las Vegas.
Daarna naar Fremont Street, het oude gedeelte van Las Vegas. Erg leuk om daar rond te wandelen, en wat zagen we daar Heart attack Grill, een superleuke eettent.
De bedienden hebben allemaal uitdagende verpleegpakjes aan, en bij binnenkomst wordt er verteld dat er alleen ongezond eten wordt geserveerd.
Vervolgens wordt je in een ziekenhuiskleed geholpen, en mag je het restaurant binnen.
De arts neemt de bestelling op, en de zuster komt het bfengen.
Wie het niet helemaal opeet, krijgt 3 klappen van de zuster met een houten plank.
Je kon je voor en na het eten wegen op een grote weegschaal.
Wat een onbeschofte grote hamburgers kon je bestellen zeg, wat hebben we gelachen zeg, geweldig!
Daarna nog even gewinkeld in het hotel.
Vanavond wederom naar de strip, nog even genieten.

Tot morgen.

Groetjes Frans en Sabine.