Dag 3 vrijdag 4 September Los Angeles-Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 3 vrijdag 4 September Los Angeles-Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 3 vrijdag 4 September Los Angeles-Palm Springs

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

04 September 2015 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vanmorgen rond 5.30 opgestaan.
Na een heerlijk ontbijt gingen we op weg. Eerst naar het strand van Santa Monica, waar we over de pier gewandeld hebben.
Toen op weg naar Beverly hills, gewandeld door de dure winkelstraat Rodeo Drive.
We gingen verder naar de Walk of Fame, waar we wat rondgekeken en gewinkeld hebben.
Daarna op zoek naar Hollywood Sighn, om nog even een plaatje te schieten.
Toen op weg naar Hell's Kitchen.
Het was zo druk op de weg dat we ruim twee uur in de file hebben gestaan om Los Angeles uit te komen, zodat we pas rond 18.30 bij Hell's Kitchen aankwamen.
Ze waren erg vriendelijk, hebben er heerlijk gegeten.
Een supergrote burger, met heerlijke dikke fries.
Daarna op weg naar Palm Springs.
Arriveerden rond 21.15 pas bij het Hotel, het was al donker, maar het was een prachtig hotel.
We hadden gebeld dat we later waren, het personeel was uiterst vriendelijk.
Nog even wat boodschapjes voor morgen ochtend en dan lekker slapen.

Welterusten.
Tot horens.
Groetjes Frans en Sabine.

• 05 September 2015 - 15:45

Kim En Etiënne:

Paps en mams,

Helemaal geweldig, wat een vette auto zeg, wow! Hells Kitchen, Walk of Fame, Hollywood, alles komt voorbij. Dat moet natuurlijk ook, lekker genieten van de reis waar jullie zo lang naar uit hebben gekeken. Thuis loopt alles op rolletjes dus maak je daar maar geen zorgen over! Inmiddels zijn jullie alweer ontwaakt en begint jullie volgende dag, te beginnen in Palm Springs. Heel veel plezier en vergeet geen foto's te maken.

Wij willen natuurlijk ook kunnen meegenieten! :-)

Groetjes van Kim, Etiënne en Moosje