Dag 2 Donderdag 3 September - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 2 Donderdag 3 September - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 2 Donderdag 3 September

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

03 September 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen om 6 uur opgestaan.Om 6.30 een lekker ontbijt, en om 7.15 met de shuttle bus naar het vliegveld in zaventem.
Toen we wilde inchecken werden we geholpen door een medewerkster, wat erg prettig verliep.
Het enige jammere was wel dat onze Twan op de vlucht naar Frankfurt alleen zat, maar onze Twan vond dat niet er, het was maar voor 3 kwartier.
Onderweg maar 1 luchtzak gehad, dus dat viel mee.
Op het vliegveld in Frankfurt aangekomen werden we met de bus van landingsbaan naar onze nieuwe opstapplaats gebracht.
Rond 14.00 vertrokken we dan eindelijk echt naar Los Angeles. Ik had tijdens de vlucht best last van reisziekte. Dit kwam omdat we best onrustig vlogen, veel luchtzakken, maar ook omdat we in het midden van het vliegtuig zaten, dus zonder zicht naar buiten, wat overigens wel jammer was.
Toch nog een paar foto's kunnen maken van achter uit het vliegtuig, daar was nog een raampje vrij.
We kwamen we rond 1.30 Nederlandse tijd aan.
Rond 2.00 pas uit het vliegtuig, langs de douane, koffers opgehaald te hebben en nog een eindcontrole, stonden we rond half 5 nederlandse tijd eindelijk buiten.
De bus die ons naar het verhuurbedrijf zou brengen stond al klaar. Na ongeveer 10 minuten waren we er. Papieren werden gecheckt, en andere weer ingevuld, en even later stonden we bij een prachtige Amerikaanse auto.
Onze Tom Tom voor de dag getoverd en het eerste adres ingevuld, en jawel, kon het niet vinden. Allemaal wennen natuurlijk.
Na even gezocht te hebben en uiteindelijk bij een tankstation nagevraagd, kwamen we eindelijk aan bij het Holiday Inn Hotel.
We werden erg vriendelijk geholpen, kregen kamer 710.
Na lekker in bad te zijn geweest en nog wat gegeten te hebben bij jawel, Mac Donalds, lekker gaan slapen.
Oh wat waren we moe !!!!!

Tot morgen.
Groetjes Frans en Sabine.

• 04 September 2015 - 15:31

Franklin:

Hallo vakantiegangers,

Fijn om gelezen dat jullie goed zijn aangekomen! Had pa toch gelijk wat betreft de TomTom ;-)
    Heel veel plezier met jullie mooie reis!!
    Groetjes van Franklin, Boukje, Tim en Levi.

• 05 September 2015 - 15:38

Kim En Etienne:

Heey papa en mama,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Even wennen met die TomTom natuurlijk... Haha :-D

Groetjes van Kim en Etienne en een pootje van moos natuurlijk.