Dag 21 Di 22 September Jackson Hole- Yellowstone - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 21 Di 22 September Jackson Hole- Yellowstone - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 21 Di 22 September Jackson Hole- Yellowstone

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

22 September 2015 | Verenigde Staten, Yellowstone

Eindelijk....., na twee dagen in Yellowstone geen internet te hebben gehad, nu even drie dagen avontuur bijwerken.
Vanmorgen vertrokken vanuit het prachtige Jackson Hole.
We waren nog maar net op weg, en kwamen gelijk een gigantisch grote Moos tegen.
Geweldig dier..., en zo groot!
We gingen verder richting Grand Teton National Park.
Daar een paar mooie trails gelopen, en toen verder naar Yellowstone National Park.
We reden het park in en zagen gelijk in de verte een gigantische Bison, maar toen we de auto wilde parkeren, lag er eentje op nog geen 4 meter afstand van de auto te zonnen.
Haleluia, dat was me even wat zeg!
Mooie foto's gemaakt en weer verder.
Het was wederom een prachtig natuurpark, en hebben een paar mooie watervallen gezien.
Ook maar gelijk de beroemdste geizer Old Faithful bekeken, prachtig!
We zagen steeds meer Bisons, in groepen bij elkaar, prachtig.
Op een gegeven moment liep er eentje langs de auto, wat zijn die beesten groot zeg.
Bij aankomst in het dorpje waar we logeerden, liepen er heel veel elks rond.
Zeer grote herten.
Bij het inchecken hoorden we dat het mannetje van de groep zeer agressief was en die dag al 4 witte auto's had aangevallen, en waar reden wij in, een witte auto!!!
Gelukkig moesten we de andere kant op als waar de elk stond, welke op de straat veel herrie aan het maken was.
We logeerden in Mammoth, Hotel Mammoth lakes, in een chalet.
Het was klein maar gezellig, alleen geen tv, en....... geen internet.
Dat was dus helemaal niet prettig, wel even het thuisfront erover ingelicht.
Dat was ook niet makkelijk, want we kwamen erachter dat we met onze prepaid kaart niet kunnen bellen, balen zeg, het lijkt wel of je afgesloten
wordt van de wereld.
Maar goed, het was nu eenmaal zo, konden er niets aan veranderen.
S' avonds had Frans nog een bisonburger gegeten, deze moest je toch proberen.
Frans vond het niet lekker, alweer een ervaring rijker.
Het was weer een geslaagde dag.

Tot horens.
Frans en Sabine.