Dag 11 Zat 12 September Moab-Panguitch - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 11 Zat 12 September Moab-Panguitch - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 11 Zat 12 September Moab-Panguitch

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

12 September 2015 | Verenigde Staten, Panguitch

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt gingen we op weg naar Capitol Reef.
Onderweg zagen we jawel, bisons in de wei staan. Ongelooflijk, wat een dieren zeg.
Na 2 uur rijden waren we bij het park.
Een heel mooi park. Weer hele andere natuur kregen we te zien.
Roestbruine rotsen in prachtige vormen, immens hoog en groot.
We hadden ook verschillende andere dieren gezien.
Een racoon, kangoeroe ratjes, deze kennen we bij ons niet.
Daarna heerlijk gepicknickt in het park.
Bij een huisje, onder de veranda.
Daarna verder op weg naar Brice Canyon.
Dat was toch wel een eind rijden. Om half 6 waren we er, en konden volgens de ranger vertelde dat we nog makkelijk een gedeelte van het park konden bezoeken, dus gingen we op weg.
Na enkele punten bezocht te hebben gingen we naar inspiration point, om de zonsondergang te bekijken.
Wilde op dat punt graag een foto van Frans en mij, maar toen ik naar het punt wilde lopen gleed ik uit en verdraaide mijn knie, wat erg pijnlijk was.
Dacht even dat het gedaan was met lopen, maar het trok toch wel wat bij.
Na de zonsondergang bekeken te hebben, zijn we naar Foster's gereden en hebben daar een hapje gegeten.
Daarna terug naar het hotel, want morgen vertrekken we om 6.00.