Dag 5 Zo 6 September Lake Havasu-Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 5 Zo 6 September Lake Havasu-Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 5 Zo 6 September Lake Havasu-Williams

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

06 September 2015 | Verenigde Staten, Williams

Vanmorgen om 6 uur ontbeten, en daarna op weg via de route 66 naar Oatman, een oud goudmijnstadje.
Wat wel leuk was, was dat twee jaar geleden toen we hier waren, het oude gedeelte van deze weg afgesloten was, en deze nu weer open was.
Een prachtig stuk om te rijden.
Rond 9.00 kwamen we aan. Leuk om te zien dat de ezels los rondlopen.
Er liep er zelfs een de winkel binnen, maar deze werd snel weer naar buiten gestuurd, erg grappig.
Mooi om daar rond te wandelen. Er is een museum van een oude goudmijn, en daarlangs woonde een man die erg mooie sieraden maakte van hoorn, erg mooi.
Jammer dat je deze niet mee mag nemen naar Nederland.
De man vroeg of we in Nederland ook met wapens op zak liepen, haha.
En voordat ik het goed doorhad stond Frans met de revolver in zijn hand, vond het best wel eng.
Nadat ik er zeker van was dat het wapen niet geladen was, dit moment toch even vastgelegd op foto.
Dit maak je immers niet meer mee.
We hadden mooi de tijd om het stadje te bekijken.
Ook hadden we nog een souvenir gescoord voor ons kleinste spruitje van de familie.
Daarna weer op weg. Een prachtige rit naar het 3 staten punt Nevada, Arizona en California.
Nadat we het natuurschoon hadden vastgelegd en even een hapje hadden gegeten, reden we via de route 66 verder naar Selligman.
Ook weer een bezienswaardigheid om te zien.
Wel nog even een mals buitje gehad, maar dit duurde maar 5 minuten.
Hebben nog wat in de winkels rondgekeken, en natuurlijk in de barberstoel gezeten in de beroemde barbershop van Selligman.
Daarna verder gereden via de route 66 via Kingman naar Williams.
Onderweg nog een oud tankstationnetje bezocht, bekend van tv, met Huub Stapel.
In Williams aangekomen ingecheckt en koffers naar de kamers gebracht.
Daarna een hapje gegeten in het restaurant van het Hotel, en daarna nog even het stadje Williams bekeken.
Het was een gezellige boel daar. Hebben nog wat gedronken in een diner, en zijn toen teruggereden naar het Hotel.

Voor nu weer lekker slapen.

Tot horens.
Groetjes Frans en Sabine.

• 09 September 2015 - 14:27

Kim En Etienne:

Heey papa en mama, druk druk druk lees ik wel. Heel leuk. Stuur ons die foto van papa met de revolver!!! Willen we zeker zien. Hier heb ik het ook erg druk met stage gehad, vandaar dat ik nu pas reageer. Hele leuke verhalen en fijn om te lezen dat jullie zo genieten!