Zondag 22 September, dag 9 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Zondag 22 September, dag 9 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Zondag 22 September, dag 9

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

25 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisterenavond een heerlijke barbeque gehad, erg gezellig.
Vandaag weer vroeg op, 5.30.
Komt waarschijnlijk door de jetlag, zeggen ze hier.
Vandaag gaan we van Hurricane naar Las Vegas.
Maar voor we naar Las Vegas gaan, rijden we nog een route naar de Hoover dam, dat is de grens tussen Arizona en Nevada.
Deze trip kregen we als bonus, stond eigenlijk niet op het programma.
Het was een prachtige route, we zijn naar prachtige rode rotspartijen geweest, genaamd de seven sisters.
Daarna langs prachtige waters en mooie natuur.
We kwamen bij de hoover dam, hebben daar rondgekeken en even een hapje gegeten.
We vervolgden onze weg naar, jawel, LAS VEGAS.
Mooie rit er naartoe.
Het werd wel steeds drukker, maar toen we Las Vegas inreden, GEWELDIG.
We logeerden in hotel Stratosphere, kamer 4-111, op de vierde verdieping.
Wat een hotel zeg, de begane grond geheel gevuld met gokautomaten en pokertafels.
S' avonds natuurlijk de stad in, met de taxi.
Je wilt het niet geloven een limousine, waar we met maar liefst 21 personen inzaten.
Wat hebben gelachen, harde discomuziek, lol dat we hadden.
In de stad wat rondgewandeld, fontijnen bekeken, en daarna gegeten in een Harley cafe.
De Harley's hingen aan de lopende band en paseerden je steeds, ze takelden ze gewoon naar boven, niet normaal gewoon.
Wel heerlijk gegeten, nog wat rondgewandeld en daarna met de taxi weer naar huis.

Voor nu lekker naar bed, morgenochtend gaan we naar de Harley Davidson zaak, de grootste van de wereld.
Ben benieuwd.

Welterusten.

Tot horens.

Frans en Sabine.

• 25 September 2013 - 09:53

Franklin:

Weer en mooi reisverslag.ik begin wel een beetje jaloers te worden wat jullie allemaal zien en meemaken.haha

Groetjes van ons

• 25 September 2013 - 09:53