Zaterdag 21 September, dag 8 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 September, dag 8 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 September, dag 8

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

22 September 2013 | Verenigde Staten, Hurricane

Vandaag een rustige dag. We rijden vandaag van Panguitch naar Hurricane.
Op het programma staat Brice Canyon National Park met zijn speciaal gevormde rotspartijen, de zogenaamde hoodoos.
We hadden lekker geslapen in een western motel, prachtig.
Na het ochtendritueel, ( het liedje almost heaven gezongen en gedanst te hebben), gingen we op pad.
In Brice canyon aangekomen gingen we in groepjes op pad.
We gingen met ons viertjes, samen met Jan en Paula.
Wat was het daar mooi. We hebben echt genoten. Er zaten mini eekhoorntjes.
Na dat natuurschoon gezien te hebben moesten 20 km verder rijden waar Fritz, een van de toerleiders op ons zou wachten.
We gingen nog even in een indianenwinkel kijken, en vertrokken toen naar Zion National Park.
Het was een prachtige rit er naartoe.
Daar aangekomen zijn we eerst lekker gaan eten, we hadden een pizza besteld die erg lekker was.
Vervolgens gingen we Zion park in. Ook erg mooi, met verschillende tunnels, waar het Harley geluid goed hoorbaar was.
Daarna nog een drie kwartiertjes gereden en kwamen toen in Hurricane aan.
Even lekker gezwommen en in de jacuzzi, nu even rusten, want om 19.00 begint de homemade barbeque, wat traditie is bij USA motorreizen.

Morgen het vervolg hierop.

Voor straks weltrusten.

Tot horens.

Frans en Sabine.

• 22 September 2013 - 10:08

Kim Van Rixtel:

Heeeel leuk om te lezen, al die gezelligheid! Zou zelf wel in jullie schoenen willen staan, supergaaf! Ik hoop jullie straks te spreken wanneer jullie weer wakker zijn! Hou van jullie :)

• 22 September 2013 - 11:38

Hanny Van Rijt:

Hallo Bikkels,

Leuk om jullie een beetje te volgen......
    Ik ben "jaloers " op jullie.
    Hopelijk kun je nu wat beter tegen de temperatuur en alle veranderingen Sabine en
    kunnen jullie volop samen genieten.

Lieve groet
    H@nny

• 22 September 2013 - 21:56

Franklin:

Hey Sis and brother in law,
    Ik hoor en zie mooie dingen maar ook niet zo'n mooie dingen, Ziekenhuis, kotsen in de heli en nu weer een fatt lipp kom op meid gas erop en genieten van die mooie reis in The States want ik weet dat het daar heel mooi is dus genieten. See ya.
    Frankyboy and familly.