Dag 24 Vrij 25 September Missoula-Wenatchee - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 24 Vrij 25 September Missoula-Wenatchee - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 24 Vrij 25 September Missoula-Wenatchee

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

25 September 2015 | Verenigde Staten, Wenatchee

Na heerlijk geslapen en een lekker ontbijt vertrokken we rond 8.00 naar de Bison Range.
Ongeveer een uurtje later waren we er.
Het was een route van 3 uur en er waren twee korte trails om te lopen.
We zagen als eerste een kudde muildierherten tegen een berg staan, erg mooi.
Nog geen 10 minuten daar vandaan lagen er 3 bisons te zonnen, erg mooi.
Daarna twee trails gelopen. Leuk om even in de natuur te wandelen, en zo rustig, je hoort er helemaal niets.
Weer een eindje verder lag er een koppel pronghorn antelope.
Daarna nog een hele kudde van deze antilopes gezien.
Ook nog enkele elks gezien die in het meer rondliepen, prachtig om te zien.
Toen zagen we weer twee zeer grote bisons. Raar is het wel dat ondanks dat er wordt gewaarschuwd om niet uit de auto te gaan, er mensen op een paar meter van deze enorme beesten een statief met telelens hebben opgezet en op hun gemak staan te fotograferen.
Maar goed, we hadden het park doorkruist en gingen een hapje eten op de parkeerplaats bij het visitor center.
Daarna op weg via Spokane naar Wenatchee, wat nog 590 km was, dus nog 6 uur en 15 minuten rijden.
Gelukkig niet alleen over de snelweg, maar door prachtige natuur, schiiterend.
Zo schiet de tijd wel op.
De klok ging weer een uur terug want we waren gearriveerd in de staat Washington.
Voor we in gingen checken bij hrt hotel nog even getankt en de auto gewassen, want hij zag er behoorlijk vies uit.
Daarna weer een wederom prachtig hotel, hotel Red Lion.
Nadat we alles naar de kamer hadden gebracht en wat opgefrist, gingen we nog even een hapje eten, New York Steak, heerlijk.

Zodadelijk lekker slapen, morgen om 6.00 weer op.
Voor zo welterusten.
Tot horens.

Groetjes Frans en Sabine.