Dag 19 Zo 20 September Battle Mountain- Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 19 Zo 20 September Battle Mountain- Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 19 Zo 20 September Battle Mountain- Twin Falls

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

20 September 2015 | Verenigde Staten, Twin Falls

Vanmorgen na het ontbijt gingen we weer op pad. Eerst op weg naar Jackpot, 187 mijl als tussenstop.
Er was weinig te beleven. Even een plaspauze en weer verder.
Rond het middaguur hadden we 235 mijl gereden en kwamen we in Twin Falls aan.
Even boodschappen gedaan.
Wat hebben ze hier supergrote winkels zeg, je raakt elkaar bijna kwijt.
Even bij de auto geluncht, en toen op zoek naar Dierkes Lake en de Shoshone watervallen.
Daar aangekomen was bet even een teleurstelling dat de waterval het niet deed. De dam was vorige week dichtgezet, wat erg jammer was.
Het was wel een prachtige omgeving en vonden er toch nog andere watervalletjes.
We besloten daarna op zoek te gaan naar ons hotel. Het bleek dicht bij de Perrine bridge te liggen.
Na het inchecken gingen we dus op weg naar de brug.
Het was een kwartiertje lopen. Daar aangekomen ontdekten we een prachtige natuur. Het leken wel oases, zo mooi.
Terwijl we daar liepen sprak een groep mannen ons aan. Deze gingen van de Perrine bridge base jumpen.
Ze nodigden ons uit om mee te gaan om te kijken hoe ze van de brug sprongen.
Dat lieten we ons geen twee keer zeggen.
Wat was die brug hoog zeg. Nog voor geen miljoen sprong ik er vanaf.
De mannen hadden er echter helemaal geen moeite mee, het was magnifiek om mee te maken, superstoer!
Na afloop zijn we gaan eten bij Applebees, erg lekker.

Voor nu lekker slapen.
Morgen rijden we om 7.00 al aan.

Welterusten voor dadelijk.
Tot horens.
Groetjes Frans en Sabine.