Dag 18 Zat 19 September S Francisco- B Mountain - Reisverslag uit Battle Mountain, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 18 Zat 19 September S Francisco- B Mountain - Reisverslag uit Battle Mountain, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 18 Zat 19 September S Francisco- B Mountain

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

19 September 2015 | Verenigde Staten, Battle Mountain

Vanmorgen rond 7.30 vertrokken. Eerst een bezoek aan de prachtige huisjes van de serie Full House. Het zijn net poppenhuisjes, zo mooi, met mooie pasteltinten.
Even een paar foto's genomen en toen op naar Lake Tahoe, een prachtig groot meer met helder blauw water.
Onderweg nog even gegeten en bij de supermarkt spareribs en KFC voor vanavond gekocht.
Rond 13.30 kwamen we aan bij Lake Tahoe, prachtig.
Lekker even in het water gelopen en toen verder naar het spookstadje Virginia City.
Het was een zeer oud cowboy stadje met hele leuke winkeltjes. Daar lekker rondgeslenterd, maar eigenlijk te kort, zo mooi.
We moesten echter nog 3 uur en 45 minuten rijden naar Battle Mountain, dus vertrokken we op tijd om voor het donker bij het hotel te zijn.
We waren mooi op tijd, en een warme douche is dan toch wel lekker.
Zojuist heerlijk met z'n tweeën op de hotelkamer gepicknickt met een lekker kopje koffie, heerlijk!

Het was weer een prachtige dag, hebben erg genoten en gelachen.

Voor dadelijk welterusten.
Tot horens.
Groetjes Frans en Sabine.