Dinsdag 17 September, dag 4 - Reisverslag uit Williamstown, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dinsdag 17 September, dag 4 - Reisverslag uit Williamstown, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dinsdag 17 September, dag 4

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

18 September 2013 | Verenigde Staten, Williamstown

Vanochtend om 6.00 opgestaan.We hoorden gelijk dat er afglopen nacht wederom een dame van onze groep naar het ziekenhuis was gebracht.
Wat een grootschalig gebeuren hier in Amerika.
Eerst rukt de brandweer uit met een gigantische auto, daarna kwam de ambulance.
Gelukkig was ze er vanmorgen weer bij, maar mag voorlopig niet motorijden, jammer.
Er stond voor vandaag een prachtige tocht op het programma, een rit van Lake Havasu naar Williams, 245 mijl.
En ja hoor, ik weer achterop, kijken hoe het gaat. Eerst de Route 66 op. Wat geweldig mooi was.
Toen naar Oatman Pass, waar de ezels gewoon los lopen. Geweldig om te zien. Ook een mooi plaatsje om te zien.
Frans had er twee shirts gekocht, en nu stinkt onze hotelkamer naar jawel, ezels.
Na Oatman door naar het hoogste gedeelte van de Route 66, waar 3 staten, California, Nevada en Arizona te zien waren.
Er werd een groepsfoto genomen, zellf wat kiekjes gemaakt en hup weer verder op weg naar Selligman.
We reden wederom door prachtige natuur, dit dan ook op film vastgelegd.
Mooi om te zien zoals je met zo'n grote groep (17 stuks) motoren van zo'n berg naar beneden rijd.
In Selligman aangekomen wederom onze ogen uitgekeken en lekker gaan eten.
Daarna nog even rongewandels en zo rond 16.00 op weg naar Williams.
Vanavond slapen we in hotel Econo Lodge.
We gaan uiteraard nog even het plaatsje Williams bekijken.

BELANGRIJK,

ZOU WILLEN VRAGEN AAN PATRICIA OF ZE VOOR MIJ ONZE VERZEKERING INTERPOLIS ZOU WILLEN BELLEN OM DOOR TE GEVEN DAT IK ZONDAG IN HET ZIEKENHUIS HEB GELEGEN.
WE PROBEREN NU AL DAGEN TE BELLEN, MAAR HEBBEN GEEN BEREIK.
DIT KOMT VOLGENS DE REISLEIDER VAAK VOOR IN DEZE REGIO.
OMDAT DIT WEL DOORGEGEVEN MOET WORDEN ZOU IK HET ERG FIJN VINDEN ALS JE DAT VOOR MIJ WILT DOEN.

HET TELEFOONNUMMER VAN INTEPOLIS IS 0134620462.
ONS POLISNUMMER IS 00144423422
HET ZIEKENHUIS HEEFT GEVRAAGD OF DE VERZEKERING WIL FAXEN.
HET FAXNUMMER VAN HET ZIEKENHUIS IS 7608378489

ZOU JE EVN WILLEN LATEN WETEN OF HET GELUKT IS?

Alvast super bedankt!

Groetjes Frans en Sabine.

• 18 September 2013 - 10:52

Franklin:

Fijn dat je weer op de motor hebt gezeten sabine ,geniet ervan.
    Veel plezier verder.

• 18 September 2013 - 19:23

Twan En Patricia:

Hey vakantiegangers, fijn te lezen dat alles weer op z'n ouds is, ons Patricia belt morgen (donderdag) even naar Interpolis om te hen te vragen, of ze de gegevens willen faxen die nodig zijn, we laten het morgen wel even weten.
    Uitkijken en GENIETEN.

Groetjes,