Dag 8 Lourdes- Sainte-Enimie - Reisverslag uit Sainte-Enimie, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 8 Lourdes- Sainte-Enimie - Reisverslag uit Sainte-Enimie, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 8 Lourdes- Sainte-Enimie

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

02 September 2017 | Frankrijk, Sainte-Enimie

Vanmorgen na het ontbijt nog wat souvenirs gekocht in Lourdes, en rond 9.30 aangereden met het geweldige plan om voor Frans een nieuw wielertenue te kopen. Eerst naar decathlon, maar daar hadden ze niets bijzonders, toen naar Intersport, daar hadden ze nog minder. Ze stuurde ons toen naar een veelbelovende zaak, deze was gespecialiseerd in alleen wieler kleding, dus daar MOESTEN we slagen. Nou, daar hadden ze nog het minste van allemaal. We gaven de moed maar op, en vervolgde onze reis richting Sainte Enimie. Het was best een lange reis, 422 km en dit merendeel door de bergen, dus dat kost veel tijd. Ook was er nog een ongeluk gebeurd, dus dat zorgde ook voor vertraging. het rijden in de bergen was wel spannend, maar wel erg mooi. Hoe dichter we op de plaats van bestemming kwamen, hoe mooier het werd. Wat een prachtig oud dorpje, het wordt gerekend tot een van de mooiste dorpjes van Frankrijk. Omdat het al vrij laat was besloten we om het dorpje eerst te gaan bezichtigen, wat echt de moeite waard was. Daarna gingen we op zoek naar het Hotel ( Chante perdrix). daar aangekomen de spullen uitgeladen en naar binnen. Zojuist gegeten en heerlijk gedoucht. Zo dadelijk nog even een potje kaarten en dan slapen, want morgen willen we vroeg vertrekken naar het plaatsje Ramatuelle, dicht bij Saint Tropez.

• 03 September 2017 - 10:44

Twan En Patricia Van Der Burgt:

Zo te lezen hebben jullie het goed na jullie zin, genoeg te zien en lekker eten als ik de verslagen zo nakijk.
    Ik hoop natuurlijk wel dat jullie een kaars aangestookt hebben in lourdes, maar dat zal wel ons Sabine kennende.
    Geniet van de laatste week in Frankrijk, en we blijven jullie volgen.
    Tot volgende week.