Dag 7 Mimizan- Plage - Lourdes - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 7 Mimizan- Plage - Lourdes - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 7 Mimizan- Plage - Lourdes

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

01 September 2017 | Frankrijk, Lourdes

Vanmorgen vertrokken we om 8.00 al richting Lourdes. In Mimizan regende het, dus het kwam ook goed uit dat de reis weer verder ging. We moesten voor 11.00 in Lourdes zijn, anders zou de parkeerplaats dicht zijn. Om 10.40 waren we er, en inderdaad, er was maar 1 parkeerplaats over van de 4, dus gelukkig maar. na het inchecken gingen we gelijk naar de prachtige kerk. Wat een blikvanger, nog nooit zo'n mooie kerk gezien, ook van binnen, prachtig. De hele dag hebben we rondgewandeld lekker gegeten en natuurlijk souvenirs gekocht, veel gezien, erg genoten. Ook hadden we het weer mee. Ook een gedeelte van de mis meegemaakt, en we zijn zojuist terug van de processie, welke om 21.00 startte. Kortom, weer een mooie herinnering rijker.