Dinsdag 26-07-2016 Gaustablikk- Eidfjord - Reisverslag uit Eidfjord, Noorwegen van fskjks - WaarBenJij.nu Dinsdag 26-07-2016 Gaustablikk- Eidfjord - Reisverslag uit Eidfjord, Noorwegen van fskjks - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26-07-2016 Gaustablikk- Eidfjord

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

26 Juli 2016 | Noorwegen, Eidfjord

Vanmorgen waren we al vroeg uit de veren, 7.00 om precies te zijn.
We hadden toch maar besloten om in het stapelbed te slapen, 2,5 meter omhoog klimmen leek ons toch niet slim, gezien je er s'nachts nog een keertje uit moet.
Jezus zeg, dat is wel heel apart slapen, niet echt ons ding, maar goed, dat hebben we weer gehad.
Rond 8.30 reden we aan, op weg naar Eidfjord, met onderweg een bezoek aan Hardangervidda national park.
Eerst enkele bergpassen doorkruist, prachtig.
Om 13.00 geluncht en toen verder naar Hardangervidda. Wederom weer een erg mooi park, waar we ook het eerste souvenirwinkeltje tegenkwamen.
Heel veel trollen te koop, maar vonden ook de rendierhuiden die we heel graag wilden.
We zaten hoog op de bergen, er lag sneeuw en het was er best fris, dus op naar het Hotel ( Liseth pensjonat og Hyttetun).

Zo dadelijk gaan we (hoop ik ) lekker eten.
Dan nog even samen wandelen.

Morgen gaan we op weg naar Stavanger, we zijn weer benieuwd.

Dat was het weer voor vandaag.
Voor strakjes welterusten, en tot morgen.

Groetjes Frans en Sabine.