Dag 11 Ramatuelle- Pont-en-Royans - Reisverslag uit Pont-en-Royans, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 11 Ramatuelle- Pont-en-Royans - Reisverslag uit Pont-en-Royans, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 11 Ramatuelle- Pont-en-Royans

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

05 September 2017 | Frankrijk, Pont-en-Royans

Vanmorgen op tijd vertrokken, zo rond 7.45 reden we richting Pont-en-Royans. Een hele mooie route. Rond 9.30 een lekker ontbijt en daarna nog een enkele stop gemaakt om wat te drinken. Rond 13.30 kwamen we in het dorpje aan, en we gingen gelijk het dorpje verkennen. Erg mooi hier, gekleurde huisjes die boven een rivier gebouwd zijn, erg apart. Daarna zijn we gaan picknicken op een hele mooie plek. Frans wilde nog even onder de waterval, waar je ook kon zwemmen, maar dat was wel erg koud. daarna lekker douchen. Zojuist hebben we lekker gegeten, biefstuk en ijs na.
Nu gaan we nog even kaarten, want franse tv kijken is echt niet te doen. Wie wint er vanavond?

• 06 September 2017 - 11:59

Jordi En Kim:

Leuk jongens, nog 2 daagjes en dan weer terug naar huis.....!! Geniet er nog van xxxx