Dag 4 Bordeaux- Mimizan Plage - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 4 Bordeaux- Mimizan Plage - Reisverslag uit Mimizan-Plage, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 4 Bordeaux- Mimizan Plage

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

29 Augustus 2017 | Frankrijk, Mimizan-Plage

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken we rond 9.00 richting Mimizan plage. Het regende een beetje toen we opstonden, maar bij vertrek was het gelukkig al weer droog. Het was nog erg spannend om uit de parkeergarage te komen, nog nooit zo'n grote ondergrondse steile parkeerplaats gezien, maar gelukkig verliep het prima. In de stad nog even wat gefilmd vanuit de auto, en lieten vervolgens de drukte weer achter ons. We reden de alternatieve route naar Mimizan Plage, erg leuk, na 2,5 uur kwamen we aan. Het zou een mooie dag worden, 27 graden, dus natuurlijk op naar het strand. Heerlijk op het strand en natuurlijk in de zee, wat wel erg fris was in het begin, maar het went snel. Rond 16.30 ( en veel te lang in de zon), gingen we inchecken in het Hotel, wederom een mooie kamer op een prachtige locatie. In 5 minuten ben je op het strand, via een gezellige boulevard met allerlei eet en drinkgelegenheden en geweldige grote ijssalons. Deze gelijk geprobeerd natuurlijk. S'avonds natuurlijk nog een hapje gegeten. Nu lig ik (van top tot teen) verbrand het verslag te schrijven van vandaag, wat wel wat balen is, maar hoop dat het snel wegtrekt.

• 30 Augustus 2017 - 21:25

Kim En Jordi:

Jaloers!! Wij willen ook naar het strand... :-)