Dag 3 Maandag 28-08-2017 Craon- Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 3 Maandag 28-08-2017 Craon- Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 3 Maandag 28-08-2017 Craon- Bordeaux

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

28 Augustus 2017 | Frankrijk, Bordeaux

vanmorgen werden we verrast met een heerlijk ontbijt, verzorgd door de gastvrouw van het B&B, heel gezellig. Echt in de sfeer, allemaal tafelzilver, echt heel mooi. Rond 9.00 vertrokken we richting Bordeaux, een heel eindje rijden, ongeveer 500 km. We wisten dat het erg warm zou gaan worden, rond de 36 graden. Mede daardoor werd het een erg lange zit, wat hadden we het warm, kletsnat waren we. regelmatig gestopt om te rusten en goed te drinken, en rond 13.00 lekker in de schaduw kunnen eten. Rond 16.30 kwamen we in Bordeaux aan. het viel nog niet mee om het Hotel te vinden, zoveel omleidingen waren er, wat de tom tom niet kon, maar het lukte uiteindelijk om het hotel te vinden, Hotel Clemenceau, wel moeilijk te zien, aan de voorzijde alleen een deur. Maar goed, de kamer zag er perfect uit. We gingen gelijk de stad verkennen, een prachtige stad, heel veel cultuur snuiven, super mooi. Rond 20.30 waren we terug bij het Hotel. Daarna om de hoek een heerlijke American Burger gegeten bij restaurant Hippopotamus. We zitten op een pracht locatie, midden in het centrum, wat wel een voordeel is. We hebben een prachtig uitzicht op de stad. Zojuist lekker gedoucht en nu relaxen. Morgen gaan we richting Mimizan Plage, heerlijk naar de zee.