Dag 2 27-08-2017 Saint Ouen Sous Bailly- Craon - Reisverslag uit Craon, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 2 27-08-2017 Saint Ouen Sous Bailly- Craon - Reisverslag uit Craon, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 2 27-08-2017 Saint Ouen Sous Bailly- Craon

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

27 Augustus 2017 | Frankrijk, Craon

Vanmorgen waren we om 6.30 al wakker, het is niet nodig om de wekker te zetten. Na een lekker ontbijt hadden we besloten om toch nog langs de badplaats Dieppe te rijden. We dachten, het is nog erg vroeg, dus het zal nog wel niet druk zijn. En zo was het, lekker rustig. Een prachtige kust en mooi kasteel, en een gedenkplaats van Canadese oorlogsslachtoffers. Na een paar mooie foto's vertrokken we richting Martigne- Sur- Mayenne, waar het prachtig verbouwde kasteel te zien was van een van Sabine's lievelingsprogramma's, het roer om , terug naar het Franse kasteel. In deze serie is te zien hoe een Engels stel ( Dick en Angel) een vervallen kasteel opknappen tot een prachtige trouwlocatie. Prachtig om dit in het echt te zien, nog mooier als op tv. Daarna gingen we lekker lunchen onder de bomen , We hadden nieuwe tuinstoelen gekocht en een priktafeltje, wat nu al een succes is. Na een uurtje gerust te hebben reden we op ons gemak naar onze volgende bestemming, B&B La Demeure de I'lle, wederom een prachtige plek, je waant je in de vorige eeuw. Een heel oud gebouw met heel veel charme, maar wel met de moderne faciliteiten. We hebben een prachtige kamer, met heel mooi uitzicht. Een mooi zwembad waar we gelijk gebruik van hebben gemaakt, super!

• 28 Augustus 2017 - 08:48

Kim En Jordi:

Heeeel leuk om te zien, ook de foto's via whatsapp .... Geniet ervan jullie verdienen het !! :-)