Dag 1 26-08-2017 Gemert- Saint Ouen Sous Bailly - Reisverslag uit Dieppe, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 1 26-08-2017 Gemert- Saint Ouen Sous Bailly - Reisverslag uit Dieppe, Frankrijk van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 1 26-08-2017 Gemert- Saint Ouen Sous Bailly

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

26 Augustus 2017 | Frankrijk, Dieppe

Vanmorgen vertrokken we op ons gemak rond 8.00 richting Frankrijk. Eerst gingen we richting Bethune, een mooi stadje, maar wel erg druk. Daarna vervolgde we onze weg naar Saint Ouen Sous Bailley, waar we rond 15.00 arriveerden. Een prachtig huisje hadden we gereserveerd, werkelijk een plaatje. Alles klopte, alles was nieuw en met smaak ingericht. Alleen de eigenaar was nergens te bekennen, in geen velden of wegen. Daarom besloten we eerst het dorpje te verkennen, en gingen we daarna nog even naar de kustplaats Dieppe. Erg mooi maar super druk. We besloten om terug naar het huisje te gaan, NOG niemand aanwezig. We hadden al wel bemerkt dat het huisje open was natuurlijk, en besloten nu toch maar te blijven. Wel even de verhuurder gebeld, deze sprak met geen woord engels, maar liet ons door een vriendin terug bellen die wel engels sprak. Een heerlijke avond gehad, lekker buiten gezeten omringt door paarden, ezels, schapen, geiten, en kippen.