Dag 27 Ma 28 September New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 27 Ma 28 September New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 27 Ma 28 September New York

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

28 September 2015 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen na het ontbijt gingen we weer op pad.
Van het vuilnis van gisterenavond was niets meer te zien, het was allemaal opgeruimd, en zelfs de stoepen waren schoongespoten.
Eerst gingen we naar de Grand Central Terminal, een prachtig oud treinstation.
Daarna naar Rockefeller center, heel mooi, en sjiek.
Daarna op weg naar Central Park, waar een rit met een koets gingen maken.
Dat was erg leuk.
We kregen de mooiste plekjes van Central park te zien, maar het indrukwekkendste vonden we toch wel de plek waar John Lennon was vermoord.
Na de koetsrit gingen we op weg naar het plaza hotel, waar de film Home alone is opgenomen.
Een prachtig hotel, je mocht er zelfs naar binnen.
Daarna nog een stukje Central park te voet, naar de plekjes waar fragmenten van home alone waren opgenomen, erg herkenbaar.
Daarna naar dunkin donuts, waar Frans nog even moest proeven.
Toen nog een wandeltocht naar het gebouw van de serie Friends, en daarna naar eataly.
Op de terugreis nog even langs Macy's, daarna even naar het hotel om wat bij te tanken.
Om 20.30 nog even naar Time Square, bilboards kijken, daarna naar het hotel en naar bed.
Vandaag ongeveer 25 kilometer gelopen!!!!

Voor nu welterusten.
Tot morgen.
Groetjes Frans en Sabine.