Dag 23 Do 24 September Yellowstone-Missoula - Reisverslag uit Missoula, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 23 Do 24 September Yellowstone-Missoula - Reisverslag uit Missoula, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 23 Do 24 September Yellowstone-Missoula

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

23 September 2015 | Verenigde Staten, Missoula

Vanmorgen rond 7.00 vertrokken we naar Missoula.
Het was een erg lang stuk rijden.
We waren het park nog niet uit, en kwamen gelijk een groep gemsbokken tegen.
Rond 12.15 waren we in Missoula. Eerst boodschappen gedaan bij de Walmart, daarna gegeten en toen op weg naar Garnet Ghost Town, een stadje dat rond 1840 hoog in bergen had bestaan.
De tomtom gaf het stadje helaas niet aan, dus gevraagd in de winkel.
Deze stuurde ons achteraf via de moeilijkste route.
Het was werkelijk niet te beschrijven.
Het zou een gravelweg zijn, maar het waren wegen die eigenlijk te gevaarlijk waren om te rijden, niet normaal!
Erg grote stenen op de weg, gaten van heb ik jou daar.
En dan nog niets gezegd over de hoogte en de smalle paden, afschuwelijk.
Op een gegeven moment wilden we omdraaien, maar zag toen eindelijk iemand lopen.
Het bleek dat we bij Garnet Ghosttown waren aangekomen, maar dat ze ons via de gevaarlijkste route hadden gestuurd.
Maar goed, onderweg hadden we nog een bold eagle zien vliegen, wat erg mooi was, en we waren nog net op tijd om het stadje te bezichtigen.
Het was weer echt de moeite waard. Het
Alle huizen kon je van binnen bezichtigen. Meubels van toen stonden nog binnen, heel mooi.
Er was een saloon, winkel, hotel, huisjes, paardenstallen enz, allemaal in oude staat.
Er werd nog een mooie foto gemaakt van ons viertjes.
Daarna via de andere route naar beneden.
Dat was nogal een verschil zeg, binnen drie kwartier waren we bij het hotel.

Het begint nu af te tellen.
Nog twee dagen met de auto en dan vertrekken we alweer naar New York.

Voor dadelijk welterusten.
Tot horens.
Groetjes Frans en Sabine.