Dag 12 Zo 13 September Panguitch-Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 12 Zo 13 September Panguitch-Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 12 Zo 13 September Panguitch-Las Vegas

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

13 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen om 6.00 vertrokken.
Eerst naar Brice Canjon, waar we een trail hebben gelopen van anderhalf uur.
Erg vermoeiend, maar wel leuk.
Toen verder naar Zion park, wat een prachtibe route er naartoe was.
Even een planning bemaakt wat we het park gingen bekijken, want het was nog 3,5 uur rijden voor we in Las Vegas zouden arriveren.
Je kan alleen het park in met de shuttlebus (gratis), dus besloten we om een gedeelte van het park te bekijken, jammer, maar het kon niet anders.
Toch nog een paar mooie foto's kunnen scoren, en toen op naar Viva Las Vegas.
Het was nog niet zo makkelijk om in deze stad met de auto te rijden, stress stress.
We hadden niet het volledige adres, stond niet op het voucher, erg vervelend.
Maar goed, uiteindelijk toch gevonden, en we dachten, even inchecken.
Niet dus.
Je kreeg een plattegrond mee om de balie te vinden waar je in moest checken, gewoon niet normaal.
We waren een kwartier onderweg, overal waar je keek gokkasten.
De Kamer zoeken was al net zo'n uitdaging, kamer 3715.
Maar goed, toch nog alles goedgekomen.
Zo dadelijk gaan we de stad in.