Dag 4 Zat 5 September Palm Springs- Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 4 Zat 5 September Palm Springs- Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 4 Zat 5 September Palm Springs- Lake Havasu

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

05 September 2015 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vanmorgen toen we buiten kwamen werden we verrast met een prachtig uitzicht. Wat is het prachtig in Palm Springs.
Rond 8.00 vertrokken we richting Joshua tree.
Eerst het visitor center bezocht, waar we nog enkele tips kregen.
Bij de ingang gelijk een American beautiful gekocht.
Het was een uurtje rijden door het park, met hele mooie view punten, echt de moeite waard. Het was een prachtig park.
Daarna op weg naar Lake Havasu, wat nog een erg lange weg was, en dan bedoel ik echt lang.
Een heel lang stuk door de woestijn, maar we zaten goed en hadden airco.
Rond 17.00 kwamen we bij het hotel aan.
Best een tegenvaller. Eerst kregen we kamer toegewezen waar al mensen verbleven, daarna een kamer welke niet was schoongemaakt, en de koelkast niet werkte, balen.....
Maar goed, s'avonds nog naar de London Bridge geweest, en bij de brug heerlijk gegeten in een Mexicaans restaurant.
Nog wat foto's gemaakt en toen weer naar het hotel.
Voor nu lekker slapen.

Tot horens.
Groetjes Frans en Sabine.

• 07 September 2015 - 01:58

Jaimy Van Rixtel:

Jaloers!!

Ik wou dat ik zelf in the US was haha.
    Beetje balen van de kamers maar toch fijn om te weten dat jullie het naar je zin hebben

Groetjes Jaimy en Marinka.