Dag 1 2 September,overnachting Brussel - Reisverslag uit Belgiek, België van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 1 2 September,overnachting Brussel - Reisverslag uit Belgiek, België van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 1 2 September,overnachting Brussel

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

02 September 2015 | België, Belgiek

De reis is begonnen. Had toch wel moeite om te gaan, zeker omdat je weet dat je een maand weg bent, en dan komt het besef dat je de kinderen en natuurlijk ons Moosje zolang moet missen.Heb er toch wel wat traantjes om gelaten.
Om 10.00 vertrokken we. Onze broer Franklin en schoonzus Wendy waren zo lief om ons weg te brengen naar Brussel, wat toch verder weg was als we dachten.
En ja hoor, in een echte amerikaanse auto, vet cool, wat rijd die auto fijn zeg.
Rond 12.30 waren we bij jawel, het Thon (Belgisch voor Toon) Hotel, haha.
Moest even aan ons vader denken.
Eerst ingecheckt en de kamers bekeken, en daarna nog samen wat gedronken op het terras.
Daarna gingen Franklin en Wendy weer op weg naar Gemert.
Na geluncht te hebben gingen we de omgeving verkennen. We hebben nog op het terras gezeten in Diegem, en daarna nog even boodschappen gedaan.
Zojuist gegeten, nu even opfrissen en nog wat drinken.
Daarna op tijd naar bed, want morgen wordt het een lange dag.

Groetjes voor thuis.
Tot horens.
Frans en Sabine

• 02 September 2015 - 22:52

Kim:

Leuk om te lezen. Morgen een lange dag geniet ervan mams en paps! Wij redden ons wel, ondanks dat we jullie heel erg missen. Hou van jullie!