Dinsdag 1 Oktober, dag 18 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dinsdag 1 Oktober, dag 18 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1 Oktober, dag 18

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

02 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag een vrije dag, nou ja vrij,de gehele dag zat volgepland.
Na ontbeten te hebben vertrokken we rond 9.30 naar Santa Monica.
Daar konden we volgens de reisleider souvenirs kopen, maar kwamen bedrogen uit.
Het was een prachtige stad, dat moet ik zeggen, maar om iets te kopen niets voor de gewone portemonnee, wat we erg jammer vonden.
Nog even met de voetjes in de zee, wat erg lekker was, en daarna wat eten bij de mexicaan.
We gingen op weg naar Hollywood, wederom een erg mooie, maar kostbare stad.
Een rondrit met de hop in, hop off bus, wat erg mooie plaatjes opleverde.
De Hall of Fame, Rodeo Drive, Sunset Blvd en natuurlijk Hollywood.
We waren om 19.15 pas terug bij ons hotel.
Om 19.00 hadden we afgesproken om gezamelijk te gaan eten, dus vlug opfrissen en hup, weer naar beneden.

Eerst werd er nog nagesproken over de fantastische vakantie die we hebben gehad.
Het was een leuke groep.

De toerleiders hadden nog een verassing voor ons allemaal.
We kregen een gedetailleerde atlas, zodat we nog eens na konden kijken waar we allemaal geweest waren.
Ook krijgen we nog een groepsfoto toegestuurd, met de email adressen, zodat we foto's uit kunnen wisselen, erg leuk.

Na gegeten te hebben werden we door twee duitse echtparen uitgenodigd om met weinachten naar Achen te komen naar de kerstmarkt.

rond 21.30 hadden we het eten afgerond en gingen we lekker naar onze kamer.

Morgen rond 10.30 vertrekken we met de taxi naar het vliegveld, waarna we om 13.55 zullen opstijgen.
We vliegen met de KLM Royal Dutch Airlines-Flight KL 0602
We vliegen met een Boeing 747 All.
We zullen op Donderdag 3 Oktober om 9.05 landen op Hollandse bodem.

Het was een prachtige vakantie.
Veel meegemaakt, maar ook erg genoten.
Gewoonweg SUPER.

Dit was ons laatste verslag.
We hopen dat jullie ervan hebben genoten om ons te volgen.
Namens Frans en mij willen we jullie bedanken voor alle leuke reacties.
Voor zo dadelijk welterusten, en tot ziens.

Nikki en Jim, wij wensen jullie vanuit Los Angeles morgen een fijne verjaardag toe.
Geniet ervan.
Groetjes Frans en Sabine.

• 02 Oktober 2013 - 12:08

Franklin :

We hebben genoten van jullie verslagen te lezen.
    Een hele prettige reis terug en tot snel