Maandag 30 September, dag 17 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Maandag 30 September, dag 17 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Maandag 30 September, dag 17

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

01 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend rond 8.00 vertrokken voor de laatste motorrit.
Daarvoor natuurlijk nog een briefing waarin we als groep bedankt werden voor de fijne vakantie.
Ze gaven aan dat we een gezeliige groep waren, zonder stress.
Het was een gemengde groep van hollanders, duitsers en Oostenrijkers, maar dat ging allemaal goed samen, geen groepsvorming, maar wel gezelligheid.

Toen gingen we van start.
Eerst een lang stuk snelweg van 120 mijl.
Je komt hier van alles tegen op de weg.
Het lijkt wel of hier geen controle is op auto's, geloof in ieder geval niet dat de auto's jaarlijks gekeurd worden.
Als je bijvoorbeeld naar de banden van de auto's kijkt, daar zit maar weinig of geen profiel op.
We hebben achter een vrachtwagen gereden en het rubber vloog in je gezicht.
Niet echt veilig.
Hoeveel stukken band ik langs de weg heb zien liggen dat weet ik niet maar erg veel.
Maar goed, de highway hadden we achter ons gelaten, getankt, en toen gingen we de bergen in,het Los Padres National Forest.
Een lange bergtocht, prachtige natuur en natuurlijk veel bochten.
We kwamen uit in Ojai, waar een bikerscafe was, waar we lekker hadden gegeten en gedronken (we moesten wel erg lang wachten, wel 1, 5 uur).
Daarna vervolgden we onze weg.
Langs de kust door Malibu, prachtig.
Nog even een stopplaats aan het strand om wat foto's te maken, en we gingen weer verder richting Santa Monica.
Toen richting Los Angeles.
Het was zeer druk op de weg, en waren dan ook blij dat we bij het hotel aankwamen.
De dames bleven bij het hotel en de heren brachten de motoren weg.

Om 20.00 nog even bij elkaar gekomen om de dag van morgen te bespreken, en daarna tijd voor onszelf.
Nog even boodschappen gedaan, en nu lekker op de kamer, uitrusten.
Het was weer een lange dag, van 8.00 tot 20.00.

Morgen een vrije dag, lekker ontspannen.

Voor dadelijk welterusten.

Tot horens.

Groetjes Frans en Sabine.

• 01 Oktober 2013 - 20:04

Toine & Patricia Van Der Burgt:

Hey vakantiegangers het zit er bijna op, nog even wat uitrusten van deze zoals wij vanuit thuis hebben kunnen beoordelen, schitterende vakantie.
    Geniet nog even, en een prettige vliegreis naar huis.

Groetjes,
    Twan en trieske.