Woensdag 25 September, dag 12 - Reisverslag uit Merced, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Woensdag 25 September, dag 12 - Reisverslag uit Merced, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 September, dag 12

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

26 September 2013 | Verenigde Staten, Merced

Vanochtend begon moeizaam. We wisten al dat we later zouden vertreeken, omdat de volgauto kapot was en er een andere auto geregeld moest worden.
Maar goed, we konden rustig ontbijten en de bagage bijeen verzamelen.
Rond 10.30 vertrokken we richting het noorden, richting Lee Vining, een plaatsje vlakbij Yosemite National Park.
Over de Tioga pass welke 3300 meter hoog is was het net of je door de alpen reed.
Heel mooi, maar zeer koud.
Evert had gezegd dat het eerste stuk rijden lekker warm was, maar daar kwamen we snel van terug.
Even stoppen, winterpak aan en handschoenen.
Zo vervolgden we onze reis.
Erg vreemd, het ene uur in de woestijn, het andere moment rijd je in de sneeuw.
Het was een erg mooi park.
Je kon ook goed zien waar de brand was geweest.
Het was een erg groot park waar we zelfstandig mochten rijden.
Een mooie tocht, de moeite waard.
Daarna doorgereden naar ons motel, waar nog een andere groep motorrijders waren van USA motorreizen.
Omdat we gisteren zoveel pech hadden gehad ( waar wij overigens weinig hinder van hadden gehad, tracteerden de toerleiders op pizza, gezellig.

Daarna naar de kamer, vroeg naar bed.

Morgen vertrekken we naar San Francisco.

Voor nu welterusten.

Tot horens.

Groetjes Frans en Sabine.

• 27 September 2013 - 06:49

Kim Van Rixtel:

Heeey gaaf om te lezen.. Had gisteren natuurlijk op skype al een heleboel gehoord maar zo een foto erbij, helemaal tof! Ik zat vandaag eigenlijk om 6 uur weer klaar op skype hahahaha.... Erg bllij om jullie dadelijk weer thuis te hebben, maar geniet nog maar van alle reizen die nog gaan komen!

• 27 September 2013 - 10:44

Pauline En Frans:

Hier hebben we nog een paar heerlijke na-zomerdagen, dus de winterkleding kan nog in de kast blijven.
    Voor ons ideaal om nog wat caches te vangen. We zijn nog in Tilburg en Doetichem geweest.
    Het blijft leuk om te lezen dat jullie daar heel veel zien en meemaken.
    Fijn dat Sabine weer aan alles mee kan doen. Alles bij elkaar toch een hele organisatie.
    Nog fijne dagen toegewenst en de groeten van de dansers