Vrijdag 20 September, dag 7 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 September, dag 7 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 September, dag 7

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

21 September 2013 | Verenigde Staten, Panguitch

Om 4.00 werd ik wakker, dacht wat voel ik toch aan mijn, ging eruit en aaaaaaaaaah, ik had een dikke onderlip.
Niet te geloven, heb ik weer, en Frans was inmiddels ook wakker geworden.
Frans maakte de grote lamp aan en schrok zich kapot, dacht bij zichzelf, kunnen we weer naar het ziekenhuis.
We lagen krom van het lachen, zo erg was het nu ook weer niet, maar het zag er niet uit.
Voor de lunch spraken we Evert, de reisleider en zei dat het vocht was.
Dat komt vaker voor was gewoon verbrand.
Nou ja, we konden er hartelijk om lachen.Manny, ook een motoreider zei dat ik blij moest zijn.
Anderen betalen duizenden dollars voor een botox behandeling, en ik had het gratis, haha.
Maar ja, mocht niet in de zon, dus monddoek voor en daar gingen als smokey en de bandit, op weg van Blanding naar Panguitch, 320 mijl.
Vandaag Capitol Reef op het programma.
Wat was dit een prachtige dag, zoveel gezien.
Eerst een gebied van donkerrode bergen, daarna ging het over in een groen landschap met dennebomen, prachtig.
Daarna bergen wat leek op olifantenhuid, grijs van kleur, en darna weer rotsen in de kleur geel.
Veel gezien, koeien langs de weg, waar je overigens goed voor op moet letten.
S' middags geluncht bij Blondies, een leuk tentje.
We dachten een sandwich met salade besteld te hebben, maar kwamen met een zeer groot bord vol met broodjes waar per broodje 6 plakken ham en kaas en weet ik wat nog allemaal meer op zat.
Bovenop dat alles lag een zak chips, wat hier heel gewoon is.
Je kon er met een poolstok niet overheen springen en iedereen lag dan ook in een deuk.
We hebben er toch heerlijk van gesmuld, en zijn daarna weer gaan rijden.
We hebben heel wat natuurschoon gezien.
Op een gegeven moment moesten een weg over met aan weerskanten 1500 meter afgrond.
Spannend, maar ook prachtig om te zien.
Op deze weg nog even gestopt om wat foto's te maken.
Het was een erg mooie tocht met veel bochten en prachtige natuur.
Ondanks mijn dikke lip (die overigens door de dag heen), al wat geslonken was, een zeer geslaagde dag.

Dat was het weer voor vandaag.

Voor nu welterusten.

Tot horens.

Groetjes Frans en Sabine.

• 21 September 2013 - 07:41

Franklin :

En ja hoor een dikke lip,die kan er ook nog wel bij.
    Haha.
    Gelukkig valt het mee maar toch...
    Jammer dat het Skype steeds weg viel.
    Slaap ze en we spreken elkaar

Groetjes van ons en een dikke kus

• 21 September 2013 - 09:29

Kim Van Rixtel:

Wat een pech heb jij ook iedere keer mam! Heel mooi om te lezen over jullie reizen door Amerika.. Morgen zit ik klaar om half7 op Skype, heel veel bij te kletsen! Xxxx

• 21 September 2013 - 09:29

Kim Van Rixtel:

• 21 September 2013 - 12:51

Twan En Patricia:

Hey bikers, dat jij nog zo hebt kunnen smullen met zo'n uit de kluiten gewassen dikke lip (grapje) fijn om te lezen dat jullie zo genieten van deze vakantie ondanks de wat mindere momenten, wij hopen dat het wat betreft de verzekering allemaal geregeld is.
    Mooie foto's overigens, wij zijn nu al benieuwd naar de foto's en film als jullie thuis zijn.
    We blijven natuurlijk jullie avonturen volgen, look out and have fun.

Groetjes,
    Twan en Patricia.

• 21 September 2013 - 13:35

Pauline En Frans:

vandaag weer eens de verslagen gelezen. De dansers vonden het leuk om ze te lezen, maar ze waren al grotendeels op de hoogte door schoon/moeder. Als de maaltijden overal zo groot zijn zullen jullie wel een paar pondjes aankomen. Maar door de spanning verbruik je weer meer calorieen, dus het zal wel meevallen. De eerste week zit er al op en zal, ondanks de trubbelingetjes, toch wel leuk geweest zijn.
    groetjes en nog een fijn reis vervolg.