Maandag 16 September, dag 3 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Maandag 16 September, dag 3 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Maandag 16 September, dag 3

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

17 September 2013 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Dag 3,, vandaag reden we van Palm Springs naar Lake Havasu. Frans op de motor en ik in de volgauto.
Het was wederom een erg warme dag, maar liefst 43 graden.
Niet normaal, Frans kon het uithouden op de motor, maar ik was blij dat ik in de volgauto zat.
Prachtige natuur gezien, maar het was zo warm dat het voor de motorrijders ondraaglijk was.
En als dat nog niet genoeg was kwam er net voor we bij het hotel waren ook nog iemand ten val.
De bestuurster had gelukkig alleen wat schaafwonden, maar er kwam me toch een berg politie op af, echt amerikaans.
Nog even een foto, want dat maken we "hopelijk" niet dagelijks mee.
Om 19.00 zijn we gezamelijk gaan eten, overheerlijk.
Rond 22.30 waren we thuis. Lekker slapen in ons kingsize bed en morgen "gezond" weer op.
Morgen gaan we naar de route 66.
Ga proberen om weer met motor mee te gaan. Hoop dat het gaat.

Tot horens.
Frans en Sabine.

• 17 September 2013 - 17:21

Franklin:

Je maakt wat mee zeg,gelukkig zijn jullie de val gespaard gebleven.welterusten voor strax en veel plezier met de route 66.dikke kus van ons

• 17 September 2013 - 19:31

Pauline En Frans:

vandaag eens gekeken en de verslagjes gelezen.
    Veel succes en nog een mooie reis
    Sabine wel achterop gaan zitten.