Dag 2, Zondag 15 September - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Dag 2, Zondag 15 September - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Dag 2, Zondag 15 September

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

17 September 2013 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vanochtend de motoren opgehaald, erg leuk.
Nu gingen we echt van start. Even wennen op de drukke wegen van Los Angeles, maar al snal waren we gewend aan onze Harley Davidson, ha, ha.
Toen op weg naar Palm Springs, een super mooie tocht meet prachtige natuur en hele mooie wegen. Tegen een uur of een gingen we een hele grotee hamburger eten in een Harley cafe. Hels kitchen genaamd en de sausjes stonden klaar, jawel, in een doodskist.
Moest even denken aan thuis, hoe zou dat komen.
Bij vertrek even pech met een motor, maar een andere motor uit de trailer enwe konden weer verder.
We reden afzonderlijk de berg af naar beneden zodat we een foto konden maken, en van daaruit gingen we samen weer verder.
We gingen verder op weg naar Lake elsenore. Wederom een prachtige rit, maar het begon erg warm te worden, wel 41 graden. Ik had er bestt hinder van en begon toch wel te verlangen dat we bij het hotel waren, maar dat haalde ik helaas niet. Gelukkig stopte we nog op een rrustplaats waar ik van de motor stapte. Voelde gelijk dat het niet goed ging en vroeg om water, maar het was al te laat, was bevangen door de hitte. Iedereen was volgens Frans erg betrokken en probeerde te helpen, motorbroek uit, erg sexy overigens en koelen maamaar.Het lukte helaas niet om me bij kennis te krijgen, en zijn toen met me naar de fireware gereden.
Deze hebben me toen onderzocht, kwam weer een beetje bij maar kreeg toch het advies om naar het ziekenhuis te gaan voor een full check.
Dus met de ambulance naar het ziekenhuis.Frans en de reisleider met zijn vrouw gingen mee.
In het ziekenhuis aangekomen ben ik verder onderzocht, heb twee liter vocht en een antibioticakuur gekregen via het infuus en we waren met de taxi rond24.00 in het hotel in Palm Springs.
Toen nog eten en vlug naar bed.
Ben wel blij dat ik me weer goed voel en morgen niet op de motor, maar in de volgauto, het wordt namelijk 43 graden.
Geen zorgen thuis, het gaat goed.

Tot morgen

• 17 September 2013 - 06:16

Kim Van Rixtel:

Toch wel even schrikken om dit te lezen hoor....... Sturen jullie ook even een berichtje via facebook zodat ee ook een keer gezellig kunnen skypen?? Haha doe lekker rustig aan en geniet ervan! Groetjes gaan jullie dochter! Xxx

• 17 September 2013 - 07:18

Franklin:

Erg fijn om te lezen dat het weer goed gaat.geniet verder van jullie vakantie en pas goed op jezelf.

• 17 September 2013 - 14:34

Twan En Patricia:

Nou Nou wat een combi, eerst een hamburger met sauzen uit een doodskistje, daarna van je geloof gaan tijdens een rustpauze, maar goed, toch fijn dat alles verder goed gaat.
    We blijven uitkijken naar jullie berichten van deze ongetwijfelde prachtige reis.

Groetjes vanuit het toch wel (te) koele Nederland.
    Twan en Patricia.