Aankomst Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu Aankomst Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van fskjks - WaarBenJij.nu

Aankomst Los Angeles

Door: Frans en Sabine

Blijf op de hoogte en volg fskjks

15 September 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen weggebracht door Marjel en onze Jaimy, erg leuk.Na afscheid genomen te hebben, even inchecken, wat voor ons allemaal erg onwennig was, maar uiteindelijk toch gelukt was. Nog even een kop koffie met donut bij Starbuck, en toen door naar de douane.Dat was even spannend, je werd van top tot teen gefouilleerd, en alles moest door een apparaat, en toen vonden ze mijn lenzenvloeistof. Even spannend want deze had in de koffer gemoeten en niet in de handbagage, maar mocht uiteindelijk toch doorlopen.
Even peentjes zweten!
En daar stond hij dan, een gigantisch vliegtuig, wat zijn deze groot van dichtbij, dat ze blijven hangen in de lucht.
Kreeg toch even een raar gevoel van binnen, nu ging het echt gebeuren!
Het duurde even voor we opstegen, het was erg slecht weer, maar daar had deze vogel echt geen last van.
Het opstijgen was even spannend, maar eenmaal boven hadden we een prachtig uitzicht, geweldig.
De vlucht is uiteindelijk reuze meegevallen, heb er zelfs van genoten.We zijn rond 24.00 nederlandse tijd geland
De douane in Los Angeles duurde wel even, maar nu zijn we zojuist bij Hotel
Hacienda aangekomen, met al veel indrukken.
We hebben om 20.00 een bijeenkomst en gaan nu een hapje eten.

We houden jullie op de hoogte.

Groetjes.....

• 15 September 2013 - 07:36

Kim Van Rixtel:

Heey mama en papa heel leuk om te lezen. Ik wens jullie een top vakantie, geniet ervan dat verdienen jullie. Ik kan niet wachten om de komende verhalen te lezen, ik weet zeker dat jullie de tijd van jullie leven. Zullen hebben daar, prachtig! Heeeel veel plezier!

• 15 September 2013 - 10:17

Twan En Patricia:

Howdy dutch bikers, fijn om te lezen dat alles is goed gegaan, wijn zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen in de states.
    We blijven jullie volgen, groeten en veel leuke maar vooral veilige miles.

Groetjes,
    Twan en Patricia.

• 15 September 2013 - 11:21

Franklin:

Geweldig om jullie 1ste bericht van de vakantie te lezen.geniet er van.